WAŻNA INFORMACJA – ZGŁASZANIE SZKÓD PO NAWAŁNICY

Skala zgłoszonych szkód w ostatnich dniach po przejściu nawałnicy jest wyższa niż zwykle o tej porze roku.

PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest w pełni przygotowane na obsługę wszystkich zgłoszeń od swoich Klientów.

Przypominamy o dostępnych kanałach kontaktu do zgłaszania szkód:

  • Infolinia 801 231 500 lub +48 22 541 01 00 (opłata zgodna z taryfą operatora)
  • za pośrednictwem www.pkoubezpieczenia.pl
  • osobiście we wszystkich placówkach Banku PKO BP S.A.

Klienci posiadający zawarte umowy ubezpieczenia w PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., których domy lub mieszkania uległy uszkodzeniom powinni wykonać dokumentację zdjęciową i wówczas bez przeszkód mogą przystąpić do sprzątania i zabezpieczania mienia, bez oczekiwania na kontakt ze strony Ubezpieczyciela.

Zwracamy uwagę naszych Klientów, żeby oprócz wypompowywania wody, stale wietrzyć zalane pomieszczenia, nie dopuszczając do powstania trwałych zawilgoceń i rozwoju pleśni.

W razie konieczności, prosimy o kontakt z naszymi Konsultantami poprzez Infolinię PKO Ubezpieczenia.

Zespół PKO Ubezpieczenia