2020-07-28 12:20

Usługa zdalnego potwierdzania tożsamości mojeID dla klientów PKO Ubezpieczenia

  • Klienci PKO Ubezpieczenia mogą już zdalnie potwierdzać tożsamość z wykorzystaniem usługi mojeID
  • mojeID będzie istotnym wsparciem w procesie zgłaszania szkody komunikacyjnej, bez konieczności osobistego podpisywania wniosku
  • Towarzystwo korzysta z nowych technologii, które umożliwiają wygodny i bezpieczny obieg dokumentów drogą elektroniczną

mojeID to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Pozwala klientowi na dostęp do serwisu dostawcy usługi umożliwiając potwierdzenie swojej tożsamości przy wykorzystaniu loginu i hasła do swojego konta bankowego. Korzystanie z tej metody umożliwia załatwienie wielu spraw przez Internet, bez konieczności osobistego potwierdzenia danych osobowych.

Korzystamy z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które są ułatwieniem dla klientów i w przypadku likwidacji szkody komunikacyjnej, skracają jej czas. Szybka i sprawna obsługa w takiej sytuacji jest szczególnie ważna, bo właśnie wtedy nasi klienci chcieliby jak najszybciej otrzymać pomoc. Dlatego w przypadku szkód komunikacyjnych, cały proces zgłoszenia szkody jest zdalny, a mojeID poprzez elektroniczne potwierdzenie tożsamości, dodatkowo je upraszcza – mówi Leszek Skop, członek zarządu PKO Ubezpieczenia

– KIR od lat pełni rolę dostawcy systemów i usług wspierających rozwój sektora bankowo – finansowego. Naszym celem jest projektowanie bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań, które przyspieszają cyfryzację procesów w całej gospodarce. Warunkiem realizacji tego zadania jest zapewnienie szerokiej dostępności usług zdalnej weryfikacji tożsamości i usług zaufania, które umożliwiają korzystanie z ofert dostawców kompleksowo, wygodnie i bezpiecznie, bez potrzeby wychodzenia z domu. Cieszę się, że kolejny duży podmiot z sektora ubezpieczeń przyłącza się do grona instytucji, które korzystając z unikalnej funkcjonalności mojeID, przyczyniają się do urzeczywistnienia idei cyfrowego społeczeństwa i cyfrowej gospodarki – mówi Robert Trętowski, wiceprezes Zarządu KIR

PKO Ubezpieczenia stale rozwija mobilne rozwiązania, które zapewniają klientom wygodny dostęp do usług związanych z posiadanym ubezpieczeniem komunikacyjnym. W dużej części, najważniejsze sprawy klienta oparte są o elektroniczny obieg dokumentów. W ten sposób można zgłosić wniosek, przekazać zdjęcia czy uzupełnić potrzebną dokumentację.

PKO Ubezpieczenia należy do Grupy PKO Banku Polskiego – jednej z największych grup finansowych w Europie Środkowo – Wschodniej. Cele biznesowe PKO Ubezpieczenia wynikają ze strategii Grupy PKO Banku Polskiego, która zakłada umacnianie pozycji lidera w segmencie bancassurance. W perspektywie najbliższych lat PKO Ubezpieczenia planuje konsekwentnie zwiększać udziały rynkowe i dzięki ścisłej współpracy z PKO Bankiem Polskim znaleźć się w czołówce ubezpieczycieli na krajowym rynku. PKO Ubezpieczenia obsługuje ponad 2,3 mln polis.

KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych w celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego. Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w cyfryzacji usług publicznych i procesów gospodarczych. Więcej informacji: www.kir.pl