Nowa kampania PKO Moto w internecie

Startujemy z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Moto. Kampania będzie prowadzona w przestrzeni internetu i potrwa do końca października.

Przekaz kampanii

Na potrzeby kampanii powstały 4 spoty reklamowe. Koncept kreatywny spotów zakłada pokazanie w lekkiej i przystępnej formie kompleksowości i dostępności ubezpieczenia PKO Moto, które jest dobrym wyborem zarówno dla doświadczonego, jak i początkującego kierowcy. Dodatkowo, w ramach krótszych spotów, podkreślamy zalety produktu, jak prostota i szybkość zakupu online przez iPKO/IKO, niezawodność i pomoc ubezpieczyciela podczas likwidacji szkody (szybka pomoc profesjonalistów) oraz wsparcie podczas podróży autem.

cid:image004.jpg@01D9E645.FBA97920

Kanały komunikacji

Całość działań będzie prowadzona w przestrzeni internetu i będzie obejmować:

- promocję 4 spotów reklamowych na YouTube

15” Ruszaj w drogę z PKO Moto https://youtu.be/bkYzfhOCJQg

6” Kup tak, jak lubisz https://youtu.be/OrTgciXwQ7w

6” Pomoc profesjonalistów https://youtu.be/JYCjhw4C5QE

6” Podróż https://youtu.be/U-Tian31JgQ

- reklamy w środowisku Google

Działania reklamowe zostaną znacząco wsparte reklamą tekstową w wyszukiwarce Google (Google Search).

- reklamy display (graficzne) na wybranych portalach informacyjnych

Dopełnieniem aktywności reklamowych będzie emisja bannerów na wybranych portalach ogólnoinformacyjnych.

- działania w social media PKO Ubezpieczenia

Aktywności promocyjne w social media obejmą: posty sponsorowane na Facebooku i Instagramie oraz działania z influencerami.

Kampanię PKO Moto realizujemy we współpracy z PKO Bankiem Polskim.