2020-03-16 15:36

Jak obecnie pracujemy?

megafon warstwy 1540

Wszystkie sprawy związane z Twoim ubezpieczeniem realizujemy terminowo.

Zdrowie naszych klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze, dlatego zachęcamy do pozostania w domu.

#zostanwdomu

 

Unikamy skupisk i ograniczamy do minimum możliwość załatwiania spraw w naszym biurze

Wszystkie sprawy związane z Twoim ubezpieczeniem możemy zrealizować online. W trosce o wspólne bezpieczeństwo prosimy, aby wnioski i korespondencję przekazywać na adres:

Pamiętaj! Pełna obsługa przez telefon lub e-mail będzie możliwa, jeżeli w przekazywanej korespondencji wyrazisz poniższą zgodę, wystarczy ją przekleić lub przepisać do Twojego wniosku:

Wyrażam zgodę, aby korespondencja w niniejszej sprawie była realizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.

 

Wniosek o wypłatę świadczenia złożysz online

 

Zmiany i dyspozycje do polis życiowych możesz zrealizować online

  • w serwisie Twoja Polisa możesz sprawdzić status swoich polis, dokonać zmian czy złożyć dyspozycje – zaloguj się

Pamiętaj! Jeżeli nie posiadasz konta w serwisie Twoja Polisa (login, hasło), w celu uzyskania dostępu skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem: 801 231 500, +48 22 541 08 92 (pon-pt, w godz. 8:00-19:00).

 

Polisę ubezpieczeniową możesz kupić w serwisie iPKO

Wygodnie bez wychodzenia z domu!  Wybrane ubezpieczenia możesz kupić w serwisie iPKO korzystając z komputera lub telefonu.

 

Czas oczekiwania na połączenie z Infolinią może się wydłużyć

Ze względu na zamknięcie szkół i przedszkoli niektórzy nasi pracownicy zostali w domu. W związku z tym prosimy o wyrozumiałość, gdyż czas oczekiwania na połączenie z Infolinią może się wydłużyć.