Wiarygodność
Budujemy naszą wiarygodność wobec Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, biorąc pełną odpowiedzialność za nasze decyzje i działania. Zawsze dotrzymujemy zobowiązań. Kierujemy się najwyższymi standardami jakości. Jesteśmy uczciwi wobec siebie i innych, działając spójnie z wizją i wartościami Banku.
Satysfakcja klienta
Klient – zarówno zewnętrzny jak i wewnętrzny – jest dla nas najważniejszy. Dokładamy wszelkich starań, aby dobrze poznać i zrozumieć faktyczne potrzeby naszych Klientów oraz Współpracowników i dostosować do nich tworzone rozwiązania.
Ciągłe doskonalenie
Wierzymy, że nasz Bank będzie się prężnie rozwijał, jeśli rozwijać się będą jego Pracownicy. Dlatego nieustannie doskonalimy procesy, podnosimy nasze umiejętności i wiedzę. Aktywnie uczestniczymy w zachodzących zmianach, aby w pełni wykorzystać wynikające z nich szanse dla nas i dla Banku.
Przedsiębiorczość
Pracujemy zespołowo. Każdą decyzję i każde działanie rozpatrujemy z perspektywy korzyści i kosztów dla Banku i naszych Klientów. Odważnie podejmujemy inicjatywy oraz konsekwentnie dążymy do realizacji założonych celów.