Ostrzegamy przed podejrzanymi telefonami z propozycjami większych zysków (optymalizacji kosztowej) w posiadanej polisie PKO Ubezpieczenia.
Odnotowujemy w ostatnim czasie przypadki podszywania się oszustów pod agentów i pracowników naszej firmy. Dotyczy to w szczególności PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń. Przestępcy mogą próbować wykraść poufne dane, aby uzyskać dostęp do środków zgromadzonych na Twoich polisach.
Zachowaj czujność jeżeli dzwoni do Ciebie osoba, której numer telefonu jest zamaskowany. W szczególności podejrzane jest, gdy osoba ta prosi Ciebie o podanie danych:
- osobowych
- dotyczących twojego ubezpieczenia,
- niezbędnych do korzystania ze świadczonych przez Towarzystwo, usług internetowych czy
- dot. posiadanych polis
Pamiętaj, że nasz pracownik:
- nigdy nie będzie prosił Cię o podanie loginu i hasła do internetowych usług Towarzystwa np. Twoja Polisa;
- nigdy nie będzie prosił Cię o podanie pełnych danych, w tym osobowych i danych dot. posiadanych polis;
- nigdy nie będzie prosił Cię o potwierdzanie nieznanych transakcji np. poprzez podanie kodów SMS;
- nigdy nie będzie prosił, abyś instalował dodatkowe aplikacje na komputerze lub smartfonie, które mają ułatwiać płatności i kontakt z PKO Ubezpieczenia.
W przypadku gdy masz wątpliwości, czy rozmawiasz z pracownikiem PKO Ubezpieczenia, zadzwoń na naszą infolinię i zweryfikuj osobę, która do Ciebie dzwoni. Wystarczy, że podasz dane osoby rozmówcy (imię, nazwisko) oraz, jeżeli jest widoczny, numer telefony z którego przeprowadzana była rozmowa. Dodatkowo pomocna będzie treści rozmowy (zadawane pytania, składane propozycje).
Infolinia PKO Życie (801 231 500, +48 22 541 08 92 ) jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach (8:00-19:00)