Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
,,Do ścisłej czołówki” – wywiad Sławomira Łopalewskiego dla Gazety Ubezpieczeniowej
Wzrost sprzedaży ubezpieczeń jest obecnie jednym z najważniejszych strategicznych celów biznesowych GK PKO Banku Polskiego. Osiągnięcie tego celu będzie możliwe poprzez dalszy rozwój naszej oferty, w tym przede wszystkim ubezpieczeń samodzielnych. (…) W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy zwiększyć przypis w tym segmencie ubezpieczeń o 1,5 mld zł, obsługując co najmniej 3 mln klientów. Na początku skupimy się na tych produktach, które są Polakom najbardziej potrzebne – ubezpieczeniach mieszkań, komunikacyjnych i turystycznych – podkreśla Sławomir Łopalewski w rozmowie z Gazeta Ubezpieczeniowa.
Zapraszam do zapoznania się z całością wywiadu na stronie Gazety Ubezpieczeniowej.