2020-09-04 11:25

,,Do ścisłej czołówki” – wywiad Sławomira Łopalewskiego dla Gazety Ubezpieczeniowej

Wzrost sprzedaży ubezpieczeń jest obecnie jednym z najważniejszych strategicznych celów biznesowych GK PKO Banku Polskiego. Osiągnięcie tego celu będzie możliwe poprzez dalszy rozwój naszej oferty, w tym przede wszystkim ubezpieczeń samodzielnych. (…) W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy zwiększyć przypis w tym segmencie ubezpieczeń o 1,5 mld zł, obsługując co najmniej 3 mln klientów. Na początku skupimy się na tych produktach, które są Polakom najbardziej potrzebne – ubezpieczeniach mieszkań, komunikacyjnych i turystycznych – podkreśla Sławomir Łopalewski w rozmowie z Gazeta Ubezpieczeniowa.

2

Zapraszam do zapoznania się z całością wywiadu na stronie Gazety Ubezpieczeniowej.