Aktualności

  • Dla spółki

  • Rok

Wszystkie

  • 2017-08-17

    UOKIK

    Informacje dla Klientów posiadających ubezpieczenia na życie z Ubezpieczeniowym Funduszem Kapitałowym. Porozumienie szczegółowe UOKiK Porozumienie szczegółowe UOKiK dotyczące Klientów powyżej 61. roku życia Realizacja decyzji Prezesa UOKiK RLU nr 4/15

    więcej
  • 2017-08-17

    WAŻNA INFORMACJA – ZGŁASZANIE SZKÓD PO NAWAŁNICY

    Skala zgłoszonych szkód w ostatnich dniach po przejściu nawałnicy jest wyższa niż zwykle o tej porze roku. PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest w pełni przygotowane na obsługę wszystkich zgłoszeń od swoich Klientów. Przypominamy o dostępnych kanałach kontaktu do zgłaszania szkód: Infolinia 801 231 500 lub +48 22 541 01 00 (opłata [...]

    więcej
  • 2017-08-02

    „MOJE PODRÓŻE24“ – NOWA OFERTA UBEZPIECZENIA W SERWISIE BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ IPKO ORAZ APLIKACJI MOBILNEJ IKO

    Ubezpieczenie „Moje Podróże24” dołącza do oferty ubezpieczeń PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. dla klientów PKO Banku Polskiego w serwisie bankowości internetowej iPKO oraz w aplikacji mobilnej IKO. Szybko i w prosty sposób można ubezpieczyć siebie oraz swoich bliskich na czas podróży. Zaletą oferty jest możliwość ubezpieczenia się na wypadek dodatkowych ryzyk [...]

    więcej
  • 2017-08-02

    UBEZPIECZENIA PODRÓŻNE JUŻ DOSTĘPNE W IPKO I IKO

    „Ubezpieczenia dobrze dobrane” chronią dom, życie i zapewniają bezpieczeństwo w podróży. Polisy „Mój Dom24”, „Moje Życie24” są dostępne w serwisie internetowym iPKO, a polisa „Moje Podróże24” w iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO. Wyniki badań PBS wskazują na rosnącą rolę banków w dystrybucji ubezpieczeń - klienci preferują sprawdzone instytucje finansowe. „Moje [...]

    więcej